7 Eylül 2013 Cumartesi

DO YOU SPEAK ENGLİSH ???

          


          Benim gibi İngilizce öğrenmek isteyenler veya ingilizcesini geliştirmek için çaba sarfeden arkadaşlar için bu bloğum da çeşitli ingilizce makaleler yayınlayıp bu makaleleri türkçe ye çevirmeye çalışmayı düşünüyorum arkadaşlar. ingilizce seviyem şu an da" pre-intermediate ile intermediate " arasında olduğunu söyleyebilirim ve de bu seviyeyi daha da üst seviyelere çıkarmak istiyorum. Bu konuda bana yardım edecek olan arkadaşların da varlığına gerçekten çok ihtiyacım var. İngilizce si iyi olan arkadaşlar da burada çevirilere yardım ederek ben ve diğer ingilizce öğrenmek için çaba sarfeden arkadaşlara yardımcı olurlarsa eğer çok minnettar kalıcağımı şimdiden belirtmek isterim ve de çok teşekkür ederim şimdiden...... :)

             İlk yayınladığım makale " Places to Take Pictures in New Orleans " konulu yani türkçesiyle " New Orleans' da Resim Çekilecek Yerler " başlığıyla yayınladım. Kendi çabalarımla tercüme etmeye çalıştığım bu makalenin türkçesini de en kısa zaman diliminde yazmaya çalışcam ve eksik kalan yerleri ya da tercümede hata lı olan yerler hakkında sayfamı ziyaret eden arkadaşlarında yardımıyla tüm makalenin türkçesini güzel bir şekilde çevirmek amacındayım. Bugun tarih 7 eylül 2013 ve hedefim 7 eylül 2014 yılında şakır şakır ingilizce konuşmak dileğiyle şimdiden tüm arkadaşlara hayatlarında da başarılar dilerim...... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder